مبانی نظری کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی

مطالب دیگر:
📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)پیشرفت تحصیلی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)تنظیم هیجان📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)خودتنظیمی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)خودکارآمدی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)روشهای درمان نارساخوانی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سبک های مقابله📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سرمایه فکری📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سلامت معنوی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)سیستم مدیریت دانش چیست📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)کمالگرایی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)محافظه کاری در حسابداری📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مدیریت کلاس📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مقاله تربیت اخلاقی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مقاله هموارسازی سود📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نظریه سرشت و منش📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نمونه گروه درمانی📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)نیازهای روانشناختی چیست؟📜مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)ویژگی های کیفی اطلاعات در صورت های مالی📜مبانی نظری و پیشینه پژوهش اثرات سالخوردگی بر بازدارندگی توسعه اقتصادی اجتماعی روستاها
مبانی نظری کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی|31018435|jtv|bf|جِی تی|
محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظری کارشناسی ارشد درباره عملکرد حرکتی
دارای 15 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

به طور کلی در طبقه بندی مهارت های حرکتی انسان از لحاظ گروههای عضلانی درگیر، مهارت های حرکتی در دو دسته مهارت های درشت و ظریف طبقه بندی می شوند که رشد مهارت های حرکتی درشت برای بهبود عزت نفس و مهارت های حرکتی ظریف برای بسیاری از کارهای روزمره مثل لباس پوشیدن، شانه کردن و و نوشتن مهم باشند. در دوران کودکی این مهارت ها فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با دیگران و همکاری با آنان فراهم می کنند و نیز ثابت شده است که بین مقبولیت اجتماعی مثبت و توانمندی های حرکتی، بخصوص در پسران ارتباط مستقیمی وجود دارد. کودکان و نوجوانان دارای مشکلات حرکتی، در اجرای مهارت های حرکتی درشت با مشکل مواجه اند که به عدم شرکت آنها در ورزش، از دست دادن آمادگی جسمانی و کناره گیری از اجتماع و کاهش عزت نفس منتج می گردد(سپهری بناب، فرخی، ابراهیمی ثانی،1387).

2-3-1. مهارت های حرکتی درشت
اکثر مهارت‌های حرکتی بنیادی و ورزشی،در زمره‌ی مهارت‌های حرکتی درشت قرار دارند. مهارت‌های درشت،حرکاتی هستند که در آن‌ها از عضلات بزرگ بدن اسـتفاده مـی‌شود و شامل‌ مهارت‌هایی هستند که برای حرکت بدن در فضا (حرکات جابه‌جایی)،حفظ تعادل در مقابل نیروی جاذبه زمین(حرکات پایداری)و دادن نیرو به اشیا و گرفتن نیروی از آن‌ها(حرکات دستکاری) مورد استفاده‌ قرار‌ می‌گیرند.تقویت مهارت‌های حرکتی درشـت بـه ایمنی، محیط مناسب،داشتن یار برای تمرین و نظارت مربی یا والدین نیاز دارد. شناخت والدین و مربیان از مراحل رشد مهارت‌های حرکتی درشت می‌تواند،به‌ کودکان‌ در‌ آموختن این مهارت‌ها و اهمیت‌ دادن‌ به‌ آن‌ها کـمک کند(درشگی، 1386).
2-3-1-1. مهارت های حرکتی درشت در سنین دبستان
کودکان دبستانی که جهش‌های‌ نمونه‌ی‌ سریع‌ و مغشوش اوایل کودکیو نوجوانی را ندارند،در‌ کـنترل‌ بـدن‌ خود کاملا ماهر هستند و در فعالیت‌های‌ جسمانی‌ متفاوت به خوبی عمل می‌کنند؛اگرچه توانایی آنـها بـر حـسب سطح بالیدگی فیزیولوژیکی و جسمانی‌ متفاوت است.در این مرحله،مهارت‌های حرکتی‌ پسران‌ و دختران‌ تا‌ حد‌ زیادی بـرابر اسـت؛با این استثنا که‌ پسران‌ دارای قدرت بیشتری در دست‌ها و دختران دارای انعطاف‌پذیری بیشتری هستند(درشگی، 1386).