مبانی نظری عناصر موسیقی و موسیقی درمانی

مطالب دیگر:
🔥بررسی مزيتهاي ميكروكنترلر 8 بيتي 8051 – شامل 33 صفحه فایل ورد word🔥بررسی معراج پیامبرر اکرم محمد (ص) 20 صفحه فایل ورد word🔥بررسی سیستم های جامع اطلاعات بیمارستانی HIS – شامل 14 صفحه فایل ورد word🔥بررسی موسيقي در عصر ساسانيان 18 صفحه فایل ورد word🔥بررسی نقش و جایگاه اينترنت در ارتباطات و انتقال اطلاعات 42 صفحه فایل ورد🔥نحوه پیدایش و علایم و عوامل بروز سرطان 75 صفحه فایل ورد word🔥ترجمه مقاله انگلیسی مقدمه ای بر امنیت شبکه همراه با متن اصلی 29 صفحه فایل ورد🔥بررسی جامع علل و عوامل کمر درد 45 صفحه فایل ورد word🔥بررسی سوئيچ هاي LAN و سویچ های مجازی 30 صفحه فایل ورد word🔥پاورپوینت آماده درس معماری کامپیوتر – 501 اسلاید🔥بررسی جامع حسابداری صنعتی و کاربردهای آن 106 صفحه فایل ورد word🔥بررسی بیماری سل‌ (توبركولوز) 11 صفحه فایل ورد word🔥بررسی هنر معماري و تاريخچه معماري و سبك‎هاي مربوط به معماري و تاثير فرهنگ بر معماري🔥پاورپوینت آماده: بررسی جایگاه زن در ادیان مختلف – 24 اسلاید🔥بررسی تاريخچه، سير پيدايش، تحول و تطور صحنه پردازي در دوره های مختلف تئاتر 106 صفح🔥بررسی تاريخچه و اجزا و کاربرد كامپيوتر 83 صفحه فایل ورد word🔥بررسی تاریخچه و جایگاه مشورت در ادوار و اقشار مختلف 104 صفحه فایل ورد wo🔥بررسی تاریخچه و طرح تامين كالا در ناجا 49 صفحه فایل ورد word🔥بررسی نقش و جایگاه کارآفرینی در روستاها 28 صفحه فایل ورد word🔥بررسی انواع بیماری میگرن و عوامل و درمان میگرن 12 صفحه فایل ورد word
مبانی نظری عناصر موسیقی و موسیقی درمانی|31018444|jtv|bf|جِی تی|
محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری عناصر موسیقی و موسیقی درمانی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظری عناصر موسیقی و موسیقی درمانی
دارای 21 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

صورت و معنا در گونه های موسیقی ایرانی مانند اصیل(کلاسیک)، پاپ و مردم پسند کوچه و بازاری حال و تاثیر متفاوتی را بر می انگیزد، یعنی هرگونه موسیقی، حال و زیبایی و تاثیرات خاص خود را دارد و بستگی دارد ملودی و ریتم چگونه به کار گرفته شده باشد و آهنگساز از تلفیق ریتم و ملودی به چه صورتی بهره گرفته باشد و اثرات روانی آن چه باشد. آیا ترکیب ریتم و ملودی به گونه ای است که موسیقی صرفآ التذاذی بدنی و حسی را به وجود آورده و شنونده را در حالتی از لذّت و تهییج جسمانی قرار داده است؟ آیا ریتم و ملودی تنها تهییج کننده و اغواگر است یا اندیشه و تامل درونی را نیز بر می انگیزد؟ آیا انرژی ریتم یا اغراق ملویک مانع ادراک ذهنی است و فرد را در احساسات صرف فرو برده و یا مولد تخیل و محرک تفکر و ارتباط متقابل است؟ گردشهای ملودیک غنی است یا فقیر؟ ضرباهنگ موسیقی تسخیر گر یا تسهیل گر فکر و ادراک است. به لحاظ تأثرات موسیقایی، متعالی ترین حالت روانی و زیباشناسی در موسیقی ظرفیت فکری و مشهود در آن است، و در درجات پایین تر برانگیختگی های احساسی و نازل ترین آن تأثرات بدنی و جسمانی است که با ریتمی ساده و محرک نیز می توان تحرک و التذاذ بدنی را بوجود آورد. اما برای تحریک صور خیالی و فکری به ملودی غنی نیاز است. آن گونه که تخیل ملودیک در آثار اساتید بزرگی چون صبا، وزیری، درویش خان و ... سرشار است و موسیقی عامه پسند، موسیقی احساسی، تهییج گر و در مواردی محرک تمنیات بدنی است. فکر را در طرازهای هیجانی متوقف می سازد و اغلب مانع اندیشه و تامل است، در واقع موسیقی عامه پسند به این جهت عنوان عامیانه را به دنبال دارد که با نیازهای احساسی، هیجانی و دلبستگی های روزمره و فوری آنها همراه است. موسیقی لذت بخش که غالبآ شنودهای اغواگرانه را ارضا می کند، به دلیل احساسات شدید و هیجانات بارز آن قابل فهم عموم است. اکثریت عامه به دنبال تهییج درونی و فرافکنی احساسات خود هستند و از این لذت طلبی به جهت تفنن و از همه مهم تر برای گریز از فشارهای فردی و اجتماعی بهره می برد(زاده محمدی، 1384).
گونه های موسیقی ایران
چند دهه است که موسیقی ایرانی در انواع و گونه های مختلفی رواج یافته و جایگاه خود را پیدا کرده است. گونه هایی که هرکدام بنا بر ضرورت ادراکی و روانی، اجتماعی، اقتصادی و بازار تثبیت نشده اند. انواع موسیقی ایرانی هر کدام به تفکیک و یا ترکیب از مایه های اصیل ایرانی، غربی و عربی شکل و تأثری یافته اند و آهنگسازان بزرگی به تصنیف و تکوین آن پرداختند تا به امروز که نوع و سبک غالبی را به وجود آورند. در همه گونه های موسیقی ایرانی حتی نازلترین نوع آن یعنی موسیقی کوچه بازاری، رگه هایی از حالات و مایه های موسیقی اصیل ایرانی مشاهده می شود. در بعضی از انواع مانند موسیقی اصیل مردمی (ترانه ای دستگاهی) حالات موسیقی ایرانی پررنگ تر و غلیظ تر است. در غالب آهنگهای ترانه ای با تقلیل و سبک کردن زینت ها، تکنیکها و ساختار مایه های موسیقی ایرانی، آن را به شکلی عامه پسند با احساسات کاملآ بارز خصوصآ خون آلود ارائه نموده اند(زاده محمدی، 1384).