مبانی نظری روانشناسی درباره هوش معنوی

مطالب دیگر:
🔍پاورپوینت مقاوم سازی پل ها🔍پاورپوینت آشنایی با سبک های معماری جهان و ایران🔍پاورپوینت جوشكاری در صنعت ساختمان🔍پاورپوینت نانو تکنولوژی و کاربرد آن در عمران🔍فروشگاه اینترنتی کتاب🔍پاورپوینت اصول آرماتور گذاری ( پی ، دیوار، ستون )🔍نقش تعاملی فناوری اطلاعات بر عملکرد مالی در کسب و کارهای کوچک🔍نقش فرهنگ کیفیت در استقرار مدیریت دانش در دانشگاه های پیام نوراستان مرکزی🔍کارآموزی کامپیوتر و آی تی 2016(سخت افزار و نرم افزار)🔍امنیت اطلاعات شبکه های کامپیوتری 2016🔍سورس پروژه نرم افزاری قفل پوشه یا فولدرلاک folder lock به زبان سی شارپ #c و دیتابیس اس کیو ال sql🔍چندین پروژه جمع و تفریق 4 بیتی با نرم افزار پروتئوس proteus🔍پرینترهای سه بعدی چاپ خودرو 2016🔍پاورپوینت ترمیم و تقویت سازه های بتنی توسط دیوار برشی فولادی🔍پاورپوینت جوش كاری زیر آب🔍ترجمه مقاله security threats in cloud computing تهدیدات امنیتی در رایانش ابری🔍جزوه نظریه یادگیری ثرندایک🔍روند برگزاری یک کارگاه آموزشی🔍طرح اختلاط بتن به روش ACI🔍پاورپوینت كاربرد كامپوزیت‌های FRP در سازه‌های بتن آرمه
مبانی نظری روانشناسی درباره هوش معنوی|31018445|jtv|bf|جِی تی|
محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری روانشناسی درباره هوش معنوی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

مبانی نظری روانشناسی درباره هوش معنوی
دارای 13 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

مـعنویت
مـعنویت‌ به‌ عنوان‌ یکی از ابعاد انسانیت‌ شامل آگاهی و خودشناسی می شود بیلوتا معتقد اسـت مـعنویت، نیاز فراتر رفتن از خود در زندگی‌ روزمـره‌ و یکپارچه شدن با کـسی غـیر از‌ خودمان‌ است‌، این‌ آگاهی‌ مـمکن اسـت منجر‌ به‌ تجربهای شود که فراتر از خودمان است، این آگاهی ممکن است مـنجر بـه تجربهای شود که‌ فراتر‌ از‌ خـودمان اسـت. (جـانسون، 2001؛ به نقل از غباری بناب و همکاران، 1386).
می توان‌ علت‌ مخالفت بعضی از محققان، همانند گاردنر، در مورد این مسأله که هوش معنوی متضمن انگیزش، تمایل، اخلاق و شـخصیت است را به نگاه شناختگرایانه آنان‌ از‌ هوش نسبت داد. (نازل‌، 2004‌).
وگان(2002) بعضی از خصوصیات معنویت را چنین عنوان کرده است:
1. بالاترین سطح رشد در زمینههای مختلف شناختی، اخلاقی، هیجانی و بین فردی را در بر میگیرد.
2. یکی از حـوزههای رشـدی‌ مجزا‌ می باشد.
3. بیشتر به عنوان نگرش مطرح است. (مانند گشودگی نسبت به عشق)
4. شامل تجربه های اوج می شود.


هوش معنوی و مؤلفه های آن

ادواردز مـعتقد اسـت‌ داشتن‌ هوش‌ معنوی بـالا بـا داشتن اطلاعاتی در مورد هوش معنوی متفاوت است. این تمایز فاصله میان‌ دانش عملی و دانش نظری را مطرح میکند. لذا نباید داشتن دانش وسیع در‌ مورد مسائل معنوی و تمرینهای‌ آنها‌ را هم ردیف دستیابی به هـوش مـعنوی از طریق عبادت و تعمق برای حل مسائل اخلاقی دانست؛ هرچند میتوان گفت برای بهرهمندی مؤثر از معنویت، داشتن توأمان دانش نظری و عملی لازم مي باشد (غباری بناب و همکاران، 1386).